10 سوالی که قبل از استخدام وکیل طلاق باید بپرسید
نوشته شده توسط : یک دوست

طلاق عموماً یک فرآیند شدیداً احساسی است که علاوه بر دانش حقوقی، به مهارت‌های ظریف افراد نیز نیاز دارد. یک تحلیلگر مالی تایید شده طلاق از دانش قانون مالیات، توزیع دارایی و برنامه ریزی مالی برای تسهیل حل و فصل طلاق استفاده می کند. همانطور که داده های Martindale-Nolo نشان می دهد میانگین نرخ ساعتی 270 دلار است. به طور معمول، مشتریان هزینه نگهدارنده اولیه را پرداخت می کنند که به طور متوسط ​​بین 2000 تا 5000 دلار است. اینها می توانند شامل برگه چک حقوق، اظهارنامه مالیاتی و اطلاعات ارزش دارایی باشند. آنها همچنین باید به توضیحات مشتری در مورد وضعیت خود و اهداف خود گوش دهند و بر اساس این نیازهای خاص توصیه کنند.

آنها ممکن است نتیجه را پیش بینی کنند، گزینه های حل و فصل را پیشنهاد کنند، و یک پیشنهاد حل و فصل را در نتیجه تجربه خود در موارد مشابه ارائه دهند. هزینه های قانونی، هزینه های دادگاه، استرس و درگیری با سابق خود را اضافه کرد. در برخی موارد محدود، تکمیل طلاق بدون استخدام وکیل ممکن است منطقی باشد، تا زمانی که هیچ یک از طرفین وکالت نداشته باشند، و فرزندان زیر سن قانونی در کار نباشند (FindLaw بسته های طلاق را خودتان می فروشد). اما اکثر طلاق‌ها، به‌ویژه طلاق‌هایی که شامل فرزندان وابسته و/یا مسائل پیچیده دارایی هستند، با مشاوره وکیل طلاق بهتر پیش می‌روند. و اگر همسر شما وکیل دارد، همیشه عاقلانه است که خودتان وکیل را استخدام کنید.

رسیدگی به پرونده های تقصیر معمولاً در دادگاه زمان بیشتری می برد زیرا باید شواهد قابل قبولی ارائه دهید و به قاضی ثابت کنید که تخلف رخ داده و باعث طلاق شده است. برای کمک به کاهش هزینه‌ها، افراد می‌توانند یک سیستم صورت‌حساب مبتنی بر وظیفه را انتخاب کنند، که در آن فقط برخی مسائل توسط یک وکیل رسیدگی می‌شود و بقیه توسط حقوقدانان رسیدگی می‌شود. این هزینه کمتر از خدمات پایه بسته‌ای است که وکیل کل طلاق را انجام می‌دهد. وکیل طلاق از حقوق موکل خود در کنار رسیدگی به حضانت و جنبه های مالی طلاق محافظت می کند. نکته مهم این است که یک وکیل طلاق نیز قانون و گزینه های حقوقی موجود شما را توضیح می دهد. این فرآیند شامل یک میانجی بی طرف است که با تلاش برای کمک به دو طرف برای رسیدن به یک راه حل، مذاکره طلاق را تسهیل می کند.

چگونه می توانم یک وکیل طلاق را بپردازم؟

می توانید از وب سایت آن برای جستجوی وکیل بر اساس شهر و ایالت استفاده کنید. هزینه کل دادرسی طلاق به طور متوسط ​​12900 دلار است و هزینه وکالت به طور متوسط ​​در ایالات متحده 11300 دلار است. مجموعه قوانین گسترده ای وجود دارد که در مورد این مسائل اعمال می شود. این قوانین به طور مکرر توسط قانونگذار و/یا دادگاه ها به روز می شوند یا لغو می شوند، بنابراین شما باید وکیلی پیدا کنید که با قوانین و موارد جدید مربوط به طلاق شما آشنا باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل با تجربه بازدید نمایید
وقتی طلاق را پشت سر می گذارید و به دنبال وکیل می گردید، به یاد داشته باشید که لازم نیست اولین وکیلی را که ملاقات می کنید استخدام کنید.

در مطالعه‌ای در سال 2019 توسط Martindale-Nolo Research، هزینه‌های وکالت برای طلاق‌هایی که کمتر از شش ماه به طول انجامید، به طور متوسط ​​​​6500 دلار بود. به طور معمول، حقوق وکلای طلاق از طریق یک نگهدارنده پرداخت می شود که موکلین را ملزم به پرداخت پیش پرداخت برای خدمات خود می کند. دلایل متعددی وجود دارد که چرا افراد وکیل طلاق را انتخاب می کنند. اول، وکلای طلاق در ارائه یک پرونده به قاضی، دیدن تصویر بزرگ و یافتن بهترین معامله برای موکلان خود مهارت دارند. ثانیاً، وکلای طلاق می‌توانند گزینه‌هایی را ارائه دهند که ممکن است افراد متوجه نشده باشند.

بررسی کنید که آیا آنها تخصص مورد نیاز شما را دارند یا خیر، آیا رویکرد آنها با امید به کار شما مطابقت دارد یا خیر، و فکر می کنید چقدر خوب با آن وکیل همکاری می کنید. همچنین، همانطور که در بالا ذکر شد، ساختار هزینه ای که استخدام آن وکیل مستلزم آن است را روشن کنید. ما چند سوال ارائه کرده ایم که ممکن است در مصاحبه اولیه خود با یک وکیل خانواده بپرسید. اینها ممکن است به شما کمک کند تعیین کنید که آیا این وکیل برای پرونده شما مناسب است یا خیر. اگر نمی توانید به توافق برسید یا احساس می کنید برای رسیدن به یک توافق به کمک نیاز دارید، باید با یک میانجی تماس بگیرید یا با وکیلی که می تواند شما را در دادگاه نمایندگی کند تماس بگیرید. هنگامی که والدین طلاق، فرزندان زیر 18 سال دارند، باید در مورد حضانت فرزند، چه حقوقی و چه فیزیکی، تصمیم بگیرند.

وکیلی را پیدا کنید که پرونده شما را همانطور که می خواهید به طلاق رسیدگی کند. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Martindale-Nolo Research، دو عامل اصلی موثر بر قیمت وکیل طلاق، این است که آیا اختلافات قبل از محاکمه حل شده است یا خیر و مدت زمان طلاق. هزینه ها برای کسانی که طلاق را به دادگاه کشانده بودند به جای مذاکره خارج از دادگاه، به طور متوسط ​​70 درصد افزایش یافت. میانگین کل هزینه های طلاق می تواند از 7000 دلار تا 28000 دلار متغیر باشد و وکلای طلاق به طور متوسط ​​270 دلار در ساعت هزینه می کنند. انجام مراحل قانونی طلاق اغلب پیچیده است - که با کاغذبازی های قابل توجه، دوره های انتظار، و تشکیل چندین فرم از جمله الزامات دیگر مشخص می شود - موانعی را برای افرادی که ممکن است بخواهند بدون وکیل طلاق بگیرند، اضافه می کند. بسته به شرایط زن و شوهر، آنها ممکن است نیاز به وکلا داشته باشند تا در طلاق آنها مشارکت داشته باشند.

وکیل پیدا کن

این فرآیند می تواند گران باشد، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب این راه، کمی تحقیق کنید و همه چیزهایی را که می توانید در مورد طلاق مشارکتی یاد بگیرید. حقوق خانواده یک زمینه تخصصی است و یک اشتباه ساده در مدارک شما می تواند عواقب مادام العمر یا عواقب ناخواسته ای داشته باشد. از آنجایی که ریسک طلاق بسیار زیاد و شخصی است، بهتر است سعی نکنید از یک وکیل با تجربه در قانون خانواده استفاده کنید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی استارت آپ به سایت ما مراجعه نمایید
هنگامی که همسرتان وکیل داد، باید یک وکیل با تجربه استخدام کنید که بتواند حقوق و مسئولیت های شما را توضیح دهد، از دانش تخصصی برای وکالت از طرف شما استفاده کند و بهترین نتیجه ممکن را برای شما و خانواده شما به دست آورد. این سازمان برای بهبود عمل طلاق و قانون خانواده در سطح جهانی ایجاد شد.

دریافت درک عمیق‌تر از تجربه آن‌ها با یک وکیل می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد آنچه باید جستجو کرد و از چه چیزهایی اجتناب کرد، ارائه دهد. در چندین ایالت، همسران هنوز هم می توانند درخواست طلاق مبتنی بر تقصیر را بدهند، به این معنی که زمینه طلاق این است که یکی از زوجین مرتکب رفتار نادرستی شده است که منجر به شکست ازدواج شده است. این موارد از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است، اما شایع ترین دلایل تقصیر شامل زنا، ترک، سوء استفاده، و اعتیاد به الکل یا مواد مخدر است.

وقتی والدین نمی توانند در مورد این مسائل به توافق برسند، یا باید به میانجیگری بروند تا به توافق برسند یا در نهایت در دادگاه از قاضی می خواهند که برای آنها تصمیم بگیرد. شما باید یک وکیل استخدام کنید تا از طریق حل و فصل و/یا در دادگاه نمایندگی شما را به عهده بگیرد. ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند.

والدین همچنین باید در مورد مسائل مربوط به حمایت از کودک، از جمله اینکه چه کسی پرداخت می‌کند، چه مقدار خواهد بود، و چند وقت یک‌بار پرداخت‌ها به توافق برسند. همه این مسائل باید با استفاده از دستورالعمل های دولتی تعیین شود و باید به نفع کودک باشد. در حالی که استخدام وکیلی ماهر و آگاه بسیار مهم است، یافتن وکیلی که در سطح شخصی با او احساس راحتی کنید نیز بسیار مهم است.

نفقه بلندمدت یا دائم برای ازدواج های بلندمدت اختصاص می یابد که یکی از زوجین توانایی مالی داشته باشد و دیگری توان درآمدی پایینی داشته باشد یا فاقد آن باشد. در نظر گرفته شده است که به همسر تحت حمایت اجازه دهد تا حد امکان به استانداردهای زندگی زناشویی نزدیک شود. مانند بسیاری از خدمات دیگر، پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب می تواند با ارجاع دوستان یا خانواده شروع شود. علاوه بر این، سایر متخصصان، مانند حسابداران یا مشاوران مالی، ممکن است توصیه هایی ارائه دهند.

انجمن های کمک حقوقی ممکن است قادر به ارائه یک وکیل طلاق غیرقانونی باشند. هنگامی که نامزدهای احتمالی را شناسایی کردید، با انتخاب های برتر خود مصاحبه کنید. برخی مشاوره رایگان ارائه می دهند، اما اگر فکر می کنید که وکیل ارزش آن را دارد، برای یک جلسه پولی بودجه اختصاص دهید.

اگر قبلاً اسناد طلاق توسط وکیل همسرتان به شما ارائه شده است، باید در اسرع وقت با یک وکیل مشورت کنید. قوانین مربوط به طلاق و قوانین خانواده از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است، و مگر اینکه از قبل قوانین ایالتی و قوانین محلی خود را بدانید، چیزهای زیادی برای یادگیری خواهید داشت تا به سرعت عمل کنید. همه ایالت‌ها و ناحیه کلمبیا به همسران اجازه می‌دهند که بر اساس دلیل بدون تقصیر درخواست طلاق بدهند، به این معنی که هیچ کس در جدایی مقصر نیست. همسران می توانند به سادگی به «اختلافات آشتی ناپذیر» اشاره کنند که به آن «نقص غیرقابل جبران» یا «شکست ناپذیر ازدواج» نیز گفته می شود، بسته به محل زندگی شما. این اصطلاحات به همان مفهوم اساسی اشاره دارد - اینکه زن و شوهر دیگر نمی توانند با هم کنار بیایند، هیچ شانسی برای آشتی وجود ندارد و ازدواج غیرقابل ترمیم شکسته می شود.

حتی زمانی که همسران طلاق بر سر مسائل معنادار با هم اختلاف دارند، می تواند کارساز باشد. گاهی اوقات همسران می توانند با یک میانجی کار کنند و در غیر این صورت خودشان به پرونده خود رسیدگی کنند. در مواقع دیگر، منطقی است که همسر یک وکیل نیز استخدام کند که بتواند در پشت صحنه کار کند و آنها را در فرآیند میانجیگری راهنمایی کند.

نیازی به شناسایی و اثبات رفتار نادرست یا عمل بدی که باعث طلاق شده است وجود ندارد. در برخی ایالت ها، همسران می توانند به طور متناوب طلاق خود را بر اساس جدایی برای مدت زمان مشخصی قرار دهند. برخی ممکن است به شیوه ای مشارکتی کار کنند که هدف آن حل مشکل و به حداقل رساندن تعارض است - و شاید طلاق را بدون مراجعه به دادگاه حل و فصل کنند.





:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1036
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: